Du kan trygt sende klokken direkte til vårt Servicesenter med Posten. Vi har laget en spesialavtale med Bring, hvor klokken sendes med sporing og forsikring begge veier. Som kunde er du ansvarlig for å polstre forsendelsen skikkelig. Bruk gjerne konvolutt med bobleplast, som får kjøpt hos Post i butikk.

 

  1. Fyll ut skjema og send inn
  2. Du får en rask tilbakemelding på om vi kan hjelpe deg. Ved aksept mottar du en QR kode, som du viser til Post i Butikk. Med informasjon fra QR koden, printer betjeningen ut fraktseddel og pakken blir sendt til vårt servicesenter; gratis, forsikret og med sporing.
  3. Når vi har fått sett på klokken, sender vi deg et kostnadsoverslag med antatt leveringstid, som du står fritt til å takke ja til eller avslå. Dersom du takker nei, påløper kun et gebyr på kr 500 til dekning av frakt tur/retur og påløpt arbeid. Takker du ja, betaler du kun for arbeid og deler.
Kontroll av urverk, bytte av batteri og pakniker, trykktest og vask av kasse/lenke
Kontroll av gangnøyaktighet og gangreserve, justering av urverk, bytte pakninger, smøring, trykktest, vask av kasse / lenke
Bytte glass
Bytte/tilpasse rem/lenke eller lås
Polering
Verdivurdering/ekthetsbevis
hCaptcha